
01-01-2011, 08:59 AM
|
 |
إدارة المنتدي
|
|
تاريخ التسجيل: Oct 2010
الدولة: الإسلام
المشاركات: 307
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
أعترف إن كل أصحابي اللي كانوا في الماجيك وحشوني ونفسي يرجعوا تاني ونكون مع الأعضاء الجداد صحبه جديده
|
ياريت حالوت اني اتواصل معهم لكي يرجعو
__________________
لا تنس أبدًا ذكر الله
|