الموضوع
:
ماتبقى من معاني للأحاسيس
عرض مشاركة واحدة
#
4
03-06-2008, 11:38 AM
green.eyes
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 24
بجد موضوعك حلو قوي
وفعلا معاني الاحاسيس وللاحاسيس
__________________
لو كان العشق كلمات تكتب لانهيت اقلامي
ولكن العشق ارواح توهب فوهبتك روحي
green.eyes
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى green.eyes
البحث عن كل مشاركات green.eyes