عرض مشاركة واحدة
  #105  
قديم 10-13-2008, 09:24 PM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
تحذير(الماجيك)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr pirate مشاهدة المشاركة
عندي ليكم لعبة بسيطة وحلوة بس بتحتاج تفكير شوية
طريقة اللعب
انا اكتب كلمة بدون نقط والعضو اللى بعدى ياخد اخر حرف ويكتب كلمة بدون نقط
مثلا ملح ممكن تبقى حلو
لازم تكوون من غير نقط
انا هبدا وهاكتب

رمل

ماشي يا عمنا

من غير نقط

انت نسيت ولا ايه

وان كنت ناسي

تم تم تم

اااافااكرااك

احنا وقفنا عند

مسئول

نقول

لاسع

مجنون يعني

لاسع
رد مع اقتباس