عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-27-2008, 10:08 AM
salma salma غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: لبنان
المشاركات: 2,970
مميز(الماجيك) ((السؤال المحرج))

اللعبى عبارة عن ان كل واحد هيختار سؤال محرج ويسأله

واللى يدخل بعديه يجاوب عليه.. ويختار سؤال يجاوب عليه

اللى بعديه .. وكده يعني
بس بشروط

1- مهما كان السؤال محرج ليك لازم تجاوب عليه


2- مش مسموح لحد انه يدخل يقرأ السؤال

ولو لقا السؤال معجبوش يخرج ويزوغ ويقول محدش شافنى (انت وضميرك)


3-مش معنى ان الاسئله محرجه هنخرج عن نطاق الادب. احنا ناس مؤدبه ههههههه


4- على الاخ اللى دخل الموضوع يذهب الى اخر صفحة رد... اوكشن؟؟؟

وانا اللى هبدأ بأول سؤال............. يلاجاااااااااااهزين ؟؟؟؟




7


7



7




اللى بعدى.. اية اكبر مقلب اخدتة فى حياتك ؟؟؟؟
__________________
افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وحشتونى كلكم موووووووووت
راجعه قريبا
رد مع اقتباس