عرض مشاركة واحدة
  #201  
قديم 12-13-2008, 11:55 PM
الصورة الرمزية radwan
radwan radwan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,682
افتراضي


3333333333333
ايوة يا اولاد
طبعا انا هشرح وانتوا مش هتفهموا اى حاجة
طبعا وكلين لحمة العيد وترمس وسودانى
واتفسحتوا وتعبانين وجايين تناموا فى الحصة.
لا انا مش هسمح لاى طالب انه يعمل كدة
ناموا بشويش ومحدش يعلى صوته
وسيبونى نايم انا راخر

الواد ابن الك.....
مخلنيش انام امبارح برده

والحضانة بتاعت سلمى لسه قافلة
قولوا يا رب تفتح تانى

هاااااااااااااااااااااااا اااااااااااوم

عادى يعنى بيتاوب
__________________
افضل 15 مشارك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس