اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناارووتوو
شكراااااااااااااااااا على اللعبة بس إياك تكون زي باقي المنتديات والمواقع ما تشتغل أوon line
|
مرحباً بك يا غالى معنا فى الماجيك
وعايزك تتطمن اللعبة كاملة ومكركة
ومجربها وشغالة ميت فل وعشرة
وبالتوفيق يا غالى