الموضوع
:
خذ قلبي لجروحك ولا يجي قلبك جروح
عرض مشاركة واحدة
#
5
01-02-2009, 07:13 AM
محمد شريف
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: الاسكندريه
المشاركات: 33
ايه ياعم الحلاوه دى تسلم ايدك على الكلام الجميل ده
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
:a (96):
البحث فقط عن المواضيع التي كتبها محمد شريف
محمد شريف
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد شريف
البحث عن كل مشاركات محمد شريف