اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blinky
اريد ان اكون من المشرفين او المراقبين على [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اوعدكم ان اكون قادر على المسؤليه
وشكراااااا
|
اخى العزيز عايزين منك شويه مواضيع منظمه ورايقه وان شاء الله نصبح مشرف