اه
بقى كده يا مانوللى
طيب ابقى قابلينى لو اخدتى درجات اعمال السنة
يا اما الشاورمة يا اما تطلعى بره
ايه؟
مافيش شاورمة؟
ماااااااااااااااااشى
طيب بره بقى يا سلمى علشان مش عارفة تتخانقى معاها وتخديلى حقى
ايوة
ومش هترجعى الا لما ادوق الشاورمة
__________________
افضل 15 مشارك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|