عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 03-22-2008, 01:43 AM
green.eyes green.eyes غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 24
افتراضي

ايه يا بومبو الكلام الجامد ده
والموضوع جبني قوي
وهنفذه علي الفور بس انت طبعا بتبقي معايا علي طول يعني انت اللي هتنضرب مش انا
__________________
لو كان العشق كلمات تكتب لانهيت اقلامي
ولكن العشق ارواح توهب فوهبتك روحي
رد مع اقتباس