الموضوع
:
لو عاووز ترفع ضغط البنت؟؟؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
03-22-2008, 01:43 AM
green.eyes
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 24
ايه يا بومبو الكلام الجامد ده
والموضوع جبني قوي
وهنفذه علي الفور بس انت طبعا بتبقي معايا علي طول يعني انت اللي هتنضرب مش انا
__________________
لو كان العشق كلمات تكتب لانهيت اقلامي
ولكن العشق ارواح توهب فوهبتك روحي
green.eyes
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى green.eyes
البحث عن كل مشاركات green.eyes