|
الاذان بصوت قارئك المفضل هتلاقيه هنا ان شاء الله
__________________
على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة
التعديل الأخير تم بواسطة prince of alex ; 04-10-2009 الساعة 12:06 AM
|