الموضوع
:
تــــــــــخيل العضووو إلي قبلك نـــــايم كيف راح تصـــحيه؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
31
04-14-2009, 07:06 PM
GHOST
مراقب
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
كده يا كارمن
طب أنا هجيب مرات الأسد دي وعلى فكره
بقالها 3 سنيني بس مبتكلشي وهسيبها عليكي
وهسد ودانك علشان متسمعيهاش وهبننجك علشان متحسيش أعتقد هتبقى النومه الأخيره
بعد الشر بهزر
GHOST
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات GHOST