الموضوع
:
نصفي الآخر
عرض مشاركة واحدة
#
6
05-10-2009, 12:43 PM
l0stl0ve
خفــــ الماجيك ـــاش
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 68
اجمل شىء فى
الحب
(انك تبنى جسورا من
الامل
فوق انهارا من
الياس
)
كلمات رائعه ى silver
وانا بتمنى ليك من كل قلبى انك تلقى نصفك الاخر
__________________
l
ife dont wait for
anybody
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
love
is just a big illusion
No Love Without Pain
So , Dont Try Love
l0stl0ve
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى l0stl0ve
البحث عن كل مشاركات l0stl0ve