
07-24-2009, 07:07 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
ميرسى يا اسامه عالتوضيح
بس برضو اشمعنى دى الكلمه الوحيده اللى بتتكتب بالصعوبه دى رغم ان كل الكلمات التانيه بتتكتب عادى
انا مش بقول ان الكلام اللى فى الموضوع ده صحيح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بس كنت عاوزه اعرف التفسير العلمى
او المشكله الكمبيوتريه
|