الموضوع
:
آمر اي عضو يحط اسمك بتوقيعه عند الرقم .....6 ^_^
عرض مشاركة واحدة
#
48
07-24-2009, 04:51 PM
:::همسات الروح:::
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 404
إنتى إلي نسيتى تكتبى 4 مش مشكله أنا هطلب من كرميلا تكتب إسم بس مش إسمى أنا يا إسم مانوللي يا اسم سلمي
66666666666666666
ولو مش عاجبك الإسمين حطي اسم كارمن
نفذي الأوامر بقي
باي
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
:::همسات الروح:::
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى :::همسات الروح:::
البحث عن كل مشاركات :::همسات الروح:::