عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 07-31-2009, 02:43 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي دعوه للمشاركه في قسم ألعاب منتدى الماجيك




إزيكم يا أعضاء المنتدى الكرام .>:/.

أنا شايف ان القسم ده .. من إحدى الأقسام المهدور حقها في المنتدى
علشان كده النهارده انا بقدملكم دعوه للكل إنه يشارك ف القسم ده .. :-bd


<:-P ويكون زي التحليه كده<:-P
بعد ماتخلص شغلك ف المنتدى تدخل تفرح وتهيص شويه<:-P

ولا علشان يعنى القسم مش بيتحسب فيه المشاركه ؟؟!!!:!!

لو مش بتتحسب فيه المشاركه
فالقسم ده هيفتحلك باب كبير جدا للتعرف الأكبر بأعضاء المنتدى
وصدقوني هتلاقي نفسك بتهزر وبتضحك وبتتمتع ف القسم ده أكتر من أي قسم تانى ... ^^



وطبعاً مننساش التحيه لمشرفة القسم اللى شايفه شغلها تمام :-bd

><’’ ساره ’’><
رد مع اقتباس