
07-31-2009, 02:43 PM
|
|
مراقب
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
|
|
دعوه للمشاركه في قسم ألعاب منتدى الماجيك


إزيكم يا أعضاء المنتدى الكرام .>:/.
أنا شايف ان القسم ده .. من إحدى الأقسام المهدور حقها في المنتدى
علشان كده النهارده انا بقدملكم دعوه للكل إنه يشارك ف القسم ده .. :-bd
<:-P ويكون زي التحليه كده<:-P
بعد ماتخلص شغلك ف المنتدى تدخل تفرح وتهيص شويه<:-P
ولا علشان يعنى القسم مش بيتحسب فيه المشاركه ؟؟!!!:!!
لو مش بتتحسب فيه المشاركه
فالقسم ده هيفتحلك باب كبير جدا للتعرف الأكبر بأعضاء المنتدى
وصدقوني هتلاقي نفسك بتهزر وبتضحك وبتتمتع ف القسم ده أكتر من أي قسم تانى ... ^ ^
وطبعاً مننساش التحيه لمشرفة القسم اللى شايفه شغلها تمام :-bd
> <’’ ساره ’’> <
|