الموضوع
:
تعمل ايه لو لاقيت ده مكتوب على كارت الشحن!!!يا [you]
عرض مشاركة واحدة
#
9
09-23-2009, 04:20 PM
الديباجي
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 7
بسم الله الرحمن الرحيم
اروح الين البقاله اخذو وحده ثانيه بس انشاء الله يكون حظي زين هل المره
الديباجي
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الديباجي
البحث عن كل مشاركات الديباجي