الموضوع
:
تعمل ايه لو لاقيت ده مكتوب على كارت الشحن!!!يا [you]
عرض مشاركة واحدة
#
13
10-02-2009, 09:41 AM
اوس الواثق
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 499
انا بقي مختلف لان ده كارت شحن فودافون وانا بالسعوديه وثانيا انا خط وليس كارت
اوس الواثق
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى اوس الواثق
البحث عن كل مشاركات اوس الواثق