انا عارفه طبعا ان فيه ناس متفرجتش عالبرنامج فهنحاول نختار حد عارف البرنامج وفاهم اللعبه عشان يبدأ يلعب معانا لعبة الحياه
وهنشوف دلوقتي المتسابق اللي هيختاره الكومبيوتر عشوائياً
مانوللي
وااااااااااااااااو

)

)

)
<:-P<:-P<:-P
أهلا وسهلا فيكى مانوللى
هههههههههههههه
نقلد رزان بقى شويه
كان نفسنا من زمان يا مانوللي تلعبي معانا لعبة الحياة
منتظرين قدومك وجلوسك عالكرسي
وآدي الجمهور كله اهو بيسقفلك ويحييكى
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>