اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly
ههههههههههههه
انتوا اخدتوا الكلمة بجد
دى كلمة طلعت كدة يعنى عادى
بس انا الحمد لله مفيش مشاكل مع حد وبحب كل الناس اللى هنا
فميش حاجة ان شاء الله هتضطرنى للانسحاب
|
ايه ده ايه ده
على اساس انك هتمشى كده بمزاجك
خلاص ياماما انسى ... انسى
انتى بقيتى هنا شئ اساسى خلاص
ومبقاش ينفع تمشى كده
انتى فاكرة دخول الحمام زى خروجه
b-( b-( b-(