
11-13-2009, 06:26 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ
حدث فى الفتره الاخيره بعض الخلاف فى الاراء بين بعض الاعضاء
>-)>-)>-)>-)
وفكرنا نعمل موضع نتصالح فيه كلنا
:-bd:-bd:-bd
نصالح اعضاء [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الى ملهمش زنب فى الى حصل
:">:">:">:">
فكل واحد يدخل ويقدم اعتذر
=D>=D>=D>=D>
وتذكر احنا هنا اسره واحده وكل الى يهمنا مصلحه بعضا
:x:x:x:x:x
ومامحبه الا بعد عداوه
:-*:-*:-*
وتذكروا قول الرسول
خيركم من يبدء بالسلام
وقوله تعالى
فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ
ودى ورده هديه للاعضاء للتصالح
|