عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-13-2009, 06:26 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
Love(الماجيك) فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ



حدث فى الفتره الاخيره بعض الخلاف فى الاراء بين بعض الاعضاء
>-)>-)>-)>-)

وفكرنا نعمل موضع نتصالح فيه كلنا
:-bd:-bd:-bd

نصالح اعضاء [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الى ملهمش زنب فى الى حصل

:">:">:">:">
فكل واحد يدخل ويقدم اعتذر
=D>=D>=D>=D>

وتذكر احنا هنا اسره واحده وكل الى يهمنا مصلحه بعضا
:x:x:x:x:x

ومامحبه الا بعد عداوه
:-*:-*:-*

وتذكروا قول الرسول


خيركم من يبدء بالسلام


وقوله تعالى

فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ



ودى ورده هديه للاعضاء للتصالح



__________________