عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 11-13-2009, 07:26 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

ان شاء الله محدش يكو زعن من ح وفعلا ما محبه الا بعد عدواه
ولو حد زعلان ان شاء الله نتصالح لاننا اسره واحده ولا حد عند راي تانى
وان شاء الله يكون اخر زعل بينا
يالا كلنا نسامح بعضنا فى اى حاجه وناخد العذر لبعضنا
قال الرسول فى حديث فيما معناه التس لاخيك سبعين عذرا فان لم تجد له عذرا فالتمس له عذرا
والاعمال ترفع الى الله يوم الاثنين والخميس فاذا وجد مسلمين ( اى شخصين مسلمين على وجه الارض ) متشاحنين اى متخاصمين فان اعمالهم تؤجل ولا تعرض حتى يتصالحا وخيركم من بدا بالسلام