عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 11-16-2009, 04:36 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

اييييييييييييييييه ده
بجد يا عمور
يارب تروح وتيجى بالف سلامة
وتجيلنا بقى ومعاك تذكرة المونديال
ان شاااااااااااااااااااااااا ااااااء الله
انا واثقة ان وشك هيكون حلو علينا

هنستناك باخبار الماتش بقى وتوصفلنا عملوا ايه هناك قبل وبعد الفوز
ياااااااااااااااااااااااا اااارب
__________________


رد مع اقتباس