الموضوع
:
لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى
عرض مشاركة واحدة
#
9
02-29-2008, 08:54 PM
:::Bkar:::
مشرف العاب التورنت
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 52
ايه يا جماعا محدش عايز يحط الرقم ولا ايه كله عايز يبقي الامبراطور ولا ايه
انا هضحي
وهقول
99999999999999999
__________________
βЖДЯ
ماتت قلوب الناس .. ماتت بنا النخوة .. يمكن نسينا في يوم ان العرب اخوه
:::Bkar:::
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى :::Bkar:::
البحث عن كل مشاركات :::Bkar:::