عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 02-29-2008, 08:54 PM
:::Bkar::: :::Bkar::: غير متواجد حالياً
مشرف العاب التورنت
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 52
افتراضي

ايه يا جماعا محدش عايز يحط الرقم ولا ايه كله عايز يبقي الامبراطور ولا ايه
انا هضحي
وهقول
99999999999999999
__________________
βЖДЯ
ماتت قلوب الناس .. ماتت بنا النخوة .. يمكن نسينا في يوم ان العرب اخوه
رد مع اقتباس