منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-27-2008, 11:44 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
Love(الماجيك) تحب تتصدم والا تتجرح

الصدمة اهون والا الجرح ؟

بصراحة انا من رائيي ان الصدمة اهون
اصل لما تتصدم في حد انت حبيته بتفوق يعني الصدمة بتفوق لكن الجرح بيموت
الصدمة بتيجي في الراس زي لما تمشي في الشارع ماتخدش بالك ان عمود قدامك اول حاجة بتتخبط هيا راسك وبعد كدة بتاخد بالك من الطريق مابترداش تبص جمبك تاني
نفس النظام في الحب
لما بتتصدم مخك بتجيلة حالة غريبة بتخليك لما تصدف حب تاني بتحاول تتجنب اللي حصلك في الحب الاول

لكن الجرح صعب صعب صعب قوي
لما تتجرح في حد انت بتحبه قلبك بينهار لان الجرح بيبقي في القلب من في الراس

زي برضه لما تتعور في ايدك ويتفتح الجلد وينزل دم بس على الاقل الدم بيبقي بارد مش بتحس بيه وحتي لو عدت السنين عليك واثر الجرح راح لو ابنك اتعور في نفس المكان هاتفتكر ان في يوم من الايام انت كمان اتعورت هنا

نفس النظام في الحب
بتتتجرح في قلبك وبيفضل قلبك موجوع مش بتقدر تنسي وكمان مش بتنزل دم انت بتنزل دموع ***نة قوي قوي قوي قوي انت بتحس بسخونتها وهيا نازلة
فما بالك بقلبك وهوا بيدمع من جوا وبينهار وبيقضي على اي احلام ليك ويخليك تكره نفسك وتكره الدنيا كلها


طبعا انا افضل لا دي ولا دي
بس لما تتصدموا ماتزعلوش صدقوني الصدمة دي مهمة في الحب قوي بتعلم حاجات كتييير مش هاتعرفها غير لما تجرب الصدمة
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 03-05-2008, 02:31 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

:clap: منتظر الردود والأّراء :clap:
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 03-05-2008, 03:00 AM
scOrpiOn KinG scOrpiOn KinG غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 12
افتراضي

تسلم عالمعلومااااااااات دى
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 03-05-2008, 04:30 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

شــكــرا عــلــى الــرد والــمــرور
رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عاوزه الكل يرد والا انتو حرين amira abdo منتدى الترحيب والاهداءات 7 12-04-2009 03:03 AM
احذفوه من المنتدى .. والا اقبلوا استقالتي THE KING منتدى الترحيب والاهداءات 8 08-28-2009 09:03 AM
رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-02-2009 02:59 AM
حاجات بتجرح EL_MJEK المنتدى العام 1 03-11-2008 05:18 AM


الساعة الآن 08:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir