![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
قدر الله وماشاء فعل
مش عارف اقول ايه ومش لاقى كلام اقوله بس خلاصة الكلام تعودنا ان نشارك بعض الفرح والحزن اليوم حزن من نوع خاص العضوة المتالقه كارمن فقدت السياره الخاص بيها تقريبا فى حادثه قدر الله وماشاء فعل ربنا يعوضك عنها خير واهم شئ ان انتى بخير دعوه للجميع لمشاركه كارمن زعلها على السياره ونحمد الله على عودتها سالمة المصدر الصديق الدائم لها مانوالى اقتباس:
ان شاء الله مانوالى التعديل الأخير تم بواسطة mody eljoker ; 12-15-2009 الساعة 10:18 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ايه يا كارمن يا عسل فداكى مليون عربية
المهم انك الحمد لله بصحة وسلامة وباذن الله تجيبى أحسن منها ( همر مثلا) خليكى فى التقيل انتى وحشتينا اووى يلا متغيبيش عنا تانى وفداكى كل العربيات بس متغيبيش عن حبايبك يا رب تكون آخر الحوادث وتسلم يا أسامة ومانوللى على اذاعة الخبر عشان سارة بس تعرف ان هى غالية علينا اوى تحياتى
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#3
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
حمد لله على سلامتك ياقمر المهم صحتك العربيه تتعوض بس عمرنا مارح نعوضك ياقمر الحمد لله انها جات في العربيه ولا فيكي منوره المنتدي
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
متزعليش يا كارمن....ان شاء الله ربنا يكرمك وتجيبي الأحسن مش بس تصلحي دي
قدر الله وما شاء فعل ربنا يعوض عليكي
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
الحمد لله يا كارمن على كل شيء
اهم حاجه سلامتك انتى فداكى مليون عربيه حمد الله على سلامتك واهم حاجه رجعوك بالسلامه ما يكونش فيه اصابات بس ومحدش عارف الخير فين بسم الله الرحمن الرحيم ( قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا ) وكمان ( وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم وعسي ان تحبوا شيئا وهو شر لكم والله يعلم وانتم لا تعلمون ) صدق الله العظيم |
|
#6
|
|||
|
|||
|
الحمد لله انك بخير
وربنا يعوضك غير العربيه الف عربيه باذن الله
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
ايييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييه ده كله ده
انتوا كبرتوا الحكاية اوىىىىىىىىىىىى ياجماعة كل الحكاية ان الازاز بس اللى ورا اتكسرغالبا حد خبطه او حاجة زى كدة واتطبقت العربية من ورا علشان كانت بتركنها فخبطت غصب عنها في عربية وراها(حاجة بسيطة يعنى الحمد لله) لكن الحمد لله مفيش حوادث ولا اى حاجة خااااااااااااااالص واكيد طبعا بشكركم بالنيابة عنها على الشعور الطيب الجميل ده بس يا خسارة طلع عالفاضى بعد الشر عليكى يا سوسو انتى وعربيتك وربنا يكفيكى من الحوادث وبلاوى العربيات دى وتقريبا شكلنا مش هننزل بيها الجامعة ولا ايه كل ما نيجى نروح يحصل حاجة ارقيها يابنتى العربية دى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
حرام عليك يا أسامه فقدتها ايه بس متخلينيش أعيط زى ما قالت مانوللي يا جماعه الازاز الورانى اتكسر والشنطه اتطبقت شويه بس حصل خير يعني مش حادثه رهيبه اوى كده عامة ميرسي أوى ليكم على مشاركتكم الطيبه ميرسي أسامه والبرنس الوحدانى ولمحة حب وجولدن وعاشق الأرسنال وميدو على مشاعركم الرقيه أنا بخير الحمد لله |
|
#9
|
|||
|
|||
|
طب ليه ده انا كنت ناوى اجى واشتريت ولا اقولك مش مهم بقى اشتريت ايه
وجهزت الشنطه ما انا قلت مش مشعقوله اسيبك ف الى انتى فيه لوحدك يالا مش مشكله بقى متعوضه |
|
#10
|
|||
|
|||
|
يالاااااااااااااااااااااا اااااهوي
قلبي معاكي يا اختشي اجبلك معدده يا بيضه ده تلاقيها عربيه 128 كحايانه ههههههههههههههه عالعموم خيرها فى غيرها المرادي ازاز وصاج المره الجايه ماتور وترونبة بنزين ههههههههههههههه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الله, ومشاء |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ومازال عطرك (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:57 PM |
| قدر الله وماشاء فعل hard luck | GHOST | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 9 | 11-23-2009 05:15 AM |
| هل فهمنا معنا نصرة رسول الله صلى الله عليه وسلم...وكيف تكون؟؟ | GHOST | منتدى نور الإيمان | 11 | 09-04-2009 05:15 AM |
| الله أكبر :( قرية بالكامل تعلن اسلامها بفضل الله / التعليق ).!!! | THE KING | منتدى نور الإيمان | 4 | 07-14-2009 05:58 AM |
| سر معنى:سبحان الله والحمد لله والله اكبر ولا الله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله | -=(Lonley Girl)=- | منتدى نور الإيمان | 2 | 08-05-2008 01:28 AM |