منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتـدى البرامج والتكنولوجيا ۝ > منتدي تطوير المواقع والمنتديات > قسم طلبات التصميم

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-11-2008, 07:26 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
ليا تلات طلبات

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :-

انا ممكن أكون متقل عليكم بس انا هطلب تلات طلبات وليا عشم انكم تنفذوهم

اولا عاوزكم تدخلولى شوية حركات وحاجات جميله متحركه كده على الهايبر ده

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وتانى طلب انا عاوز هايبر باللون الوردى بأسم منتدى حبايبنا واتوصو بيه جامد اوى عاوزو ميه ميه اتفقنا وعاوزو بردو فى شوية حاجات بتتحرك وكده ...



الطلب التالت عاوز بنر اعلانى يكون بالمساحه دى ويكون لونو بمبي . طبعا اللى جوه المربع الأسود
ويكون مكتوب فيه

1) ادخل بسرعه ..
2) أغانى ...
3) أفلام ...
3) صور ...
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا


ويكون بالمساحه اللى داخل المربع الأسود





واخيرا بقولكم بتمنى منكم تنفيذ ما طلبت

التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 04-11-2008 الساعة 07:30 AM
  #2  
قديم 04-11-2008, 01:05 PM
الصورة الرمزية عبدالرحمن
عبدالرحمن عبدالرحمن غير متواجد حالياً
Servtop.CoM
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 256
إرسال رسالة عبر MSN إلى عبدالرحمن إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عبدالرحمن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE KING مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :-

انا ممكن أكون متقل عليكم بس انا هطلب تلات طلبات وليا عشم انكم تنفذوهم

اولا عاوزكم تدخلولى شوية حركات وحاجات جميله متحركه كده على الهايبر ده

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وتانى طلب انا عاوز هايبر باللون الوردى بأسم منتدى حبايبنا واتوصو بيه جامد اوى عاوزو ميه ميه اتفقنا وعاوزو بردو فى شوية حاجات بتتحرك وكده ...



الطلب التالت عاوز بنر اعلانى يكون بالمساحه دى ويكون لونو بمبي . طبعا اللى جوه المربع الأسود
ويكون مكتوب فيه

1) ادخل بسرعه ..
2) أغانى ...
3) أفلام ...
3) صور ...
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا


ويكون بالمساحه اللى داخل المربع الأسود





واخيرا بقولكم بتمنى منكم تنفيذ ما طلبت

اتفضل الهيدر ,,,




ياري تحط الصور اللى عاوزها تكون على الهيدر والمقاسات ورابط الموقع ,

البانر اخى اعذرنى عن طلبات ما يتعلق بالاغانى او الافلام

تقبل ارق تحياتى
  #3  
قديم 04-11-2008, 07:12 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
اخى العزيز الهيدر التانى عاوزو يكون بنفس مساحة الهايبر الأول ...

وأما بالنسبه للبنر الأعلانى فالتعديل التالى :-

) ادخل بسرعه !!
2) أسلاميات ..
3) برامج ..
3) ألعاب ..
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا .

وهذه هى المساحه



ورابط المنتدى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 04-11-2008 الساعة 08:12 PM
  #4  
قديم 04-11-2008, 09:19 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

وبنفس مساحة البنر مطلوب بنر تانى ويكون اللون على زوقك ويكون مكتوب فيه ..

1) لا تتعب نفسك بالذهاب الى مراكز التحميل !!
2) مركز حبايبنا ..
3) لتحميل الصور والملفات ..
  #5  
قديم 04-12-2008, 02:54 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

************************************************** ***********************************
  #6  
قديم 04-13-2008, 01:41 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

*****************************
موضوع مغلق


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلبات البرامج و الشروحات و حلول مشاكل الجهزه الخ ,,,,... mazika2way منتدي البرامج العامه 0 08-20-2010 01:09 PM
طلبات برامج كمبيوتر ليتم تلبيتها(ضع طلبك هنا) عمر-غانم منتدي البرامج العامه 36 05-12-2010 12:34 AM
تم افتتاح طلبات الاعضاء للقسم الرياضي(خش واطلب اللي انته عايزه) mahmodsalama صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 12-19-2009 09:39 AM
الزمالك يكشف عن هوية المدير الفني الجديد خلال ساعات.. ويعد لجان تلقي طلبات المرشحين هيمة فرج صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 06-01-2008 09:34 PM


الساعة الآن 06:38 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir