![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم اخوتى
متأسف كثيرا لانه حدثت لى ظروف صعبه تمنعنى من الدخول الى الانترنت لمده اسبوعين وسوف اتابع معكم بعد الاسبةعين اقسم ان لم تكونوا فى قلبى ما اخبرتكم انى سأتغيب انا اسف لم اكمل يومى الثانى معكم ولكنى اعدكم بالمواصله سورى مانولى كتير
__________________
:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o |
|
#2
|
||||
|
||||
|
يا عم ولا يهمك
المهم اننا نطمن عليك وانك تفضل معانا بس
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ولايهمك ياغالى ،،،
يارب المانع يكون خير ترجعلنا بالسلامة بإذن الله منتـــــظرينــــك
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله يكون خير
وترجع بالسلامه |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ترجعلنا بألف سلامه يا محمد
بجد هتوحشنا جدا وهنفتقدك الاسبوعين دول بس متغيبش بقى عن اسبوعين يارب يكون مانع غيابك خير |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ترجعلنا بالسلامة بإذن الله
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
لعل المانع خير ان شاء الله
واحنا كلنا مستنيينك بفارغ الصبر وربنا معاك ويوفقك |
|
#8
|
|||
|
|||
|
شكرا ليكم كلكم بجد كلام رائع
__________________
:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o |
|
#9
|
||||
|
||||
|
حمدلله ع سلامتك
ويلا عايزينك ترجع من جديد منتظرينك يا غالى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#10
|
||||
|
||||
|
احنا مستنينك طبعا يا محمد
وان شاء الله يكون مانع غيابك خير بس يلا ارجع بقى بسرررررررررررررررعة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| متأسف, ولكن, كثيرا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كيف تختار زوجتك ؟؟ اضحك كثيرا مع الشيخ محمود المصري | الماجيك | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 2 | 01-07-2012 01:35 AM |
| كثيرا مانكتب حرفا.. ثم نمزق صفحه باكلمها ..[ صفحه بيضاء ].. | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 04-17-2010 04:23 AM |
| الحب كلمه نظلمها كثيرا | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-19-2010 02:29 AM |
| اللعـنة الإنجــليزية المنتخب الوطــني خسـر كثيرا من احتراف ميدووغـالي وشـوقي وزكي في إنجــلترا | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-24-2009 01:34 AM |
| أسئله اذا قرأت اجابتها سترتاح كثيرا!!!!!! | nada minnie | عالم ادم | 13 | 01-10-2009 01:32 AM |