![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
مبروك golden man على الالفيه الثالث
![]() عملت لكل الاعضاء الالفيه الخاص بيهم ومحدش افتكر يعمل الالفيه وده كان من نصيبى علشان اعملك الفيه متواضعه ![]() وانا جابت ليك ام للاى متعهده الحفلات فى الماجيك ![]() ودادي لك ![]() آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ آلفْ ![]() مساء/ صباح معطر بعبق الورد والياسمين احتفاليةانيقة وزاهية الالوان تناثرت فوق قمم الابداع لشخصية احبها الجميع وادخلت الابتسامه للقلوب حضوره رائع و نشاطه لا يختلف عليه اثنان لحروفه رونق من بحور الجمال التي يتصف بها دون غيره اسم كتب حروفه من الماس وتوشح بالجمال صفة والابداع عنوان هو من كسب ود واحترام الجميع دون استثناء شخصية لها حضورهاالرائع قاد نفسه الى سلم الابداع والتفوق والقمة اهنيء اخي الغالي جولد مان لــوصوله الالفــية الثالثــــ هـ ღالف الف الف الف الف الف الف الف الفღ ღالف الف الفالف الف الف الفღ ღالف الف الف الف الفღ ღالف الف الفღ ღالفღ ღمبروووووووووووووووووووووو وووووووووكღ لـلأعلى إن شاءالله والتميز والإبداع ليس بغريب عليك فأنت منبع له |
|
#2
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ايوه كده يا وديع أخيراً فهمتنى يا وديع الف الف الف مبروك يا هيما هو كده الشغل وعايزين كمان خلينا نحصل الديزل اللى مبيوقفش ده
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
متشكر جدا جدا جد ليكم
متشكر يا ادمن يا حبيبي متشكر يا كارمن يا حبيبتى يالا بقى يعنى انتى الى هتقعى من القفه متشكر يا وديع يا ........ اكيد انت عارف |
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() الف الف مبروك تستاهل اكثر من كدا |
|
#7
|
|||
|
|||
|
متشكر جدا صاحب عقبال الفيتك الاولى وان شاء الله متكونش الاخيره ونورت
وشكرا ليكى يا لمحه اتى تستاهلى كل خير برضه وانتى عامله مجهود رائع مش محتاجه كلام |
|
#8
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ألف مبروك يا معلم وعقبال الألفيات الجاية |
|
#10
|
|||
|
|||
|
شكرا ليكم جميعا
وعقبالكم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مبروك, الالفيه, الثالث, golden |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الف مبروك youssf_star2008 على الالفيه الثانيه | eltohamy | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 04-10-2010 10:53 AM |
| الف مبروك على الالفيه الاولى beckham | eltohamy | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 03-25-2010 08:21 PM |
| مبروك الالفيه الاولى EzAt99 | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 03-15-2010 11:20 PM |
| مبروك على الالفيه الثالثه يا كاااارمن ؟؟؟؟؟؟؟؟ | golden man | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 06-13-2009 08:34 AM |
| مبروك golden man الالفية الاولى؟؟ | بلابل | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 04-19-2009 06:32 AM |