![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ازيكو ياجماعة وحشتونى اوى انا عرف انى مقصر فى المنتدى الممتع دة بس انا بسلم عليكو كتير وبقؤلكم خلو بالكم من الامتحانات لان فى خلل السنادى بسبب انفلونزا الخنازير وياريت نقلل شوية من اللعب والهزار ونبدا فى الجد
مع تحياتى بالنجاح والتوفيق امضاء اخوكم zizo ملحوظة:لو فى اى تعليق ع كلامى ارجو الكتابة مع جزيل الشكر.......... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
خليها علي الله يازوز واحنا نعمل اللي علينا
ونفك شويه من لعب الكوره |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ربنا معانا كلنا ان شاء الله
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ربنا معاكوا يا زيزو
وشدوا حيلكوا والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| وحشتونى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| وحشتوني اووووووووووووووووووووووووووووي | amira abdo | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 11-24-2009 07:46 AM |
| وحشتونى مووووووووووت كلكم | salma | منتدى الترحيب والاهداءات | 20 | 10-22-2009 07:53 AM |
| كل سنه وانتم طيبين "وحشتونى" | Captain_H | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 09-20-2009 11:13 AM |