![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
ستار... اقووول ترا عطيناك وجه بزياده
ويش جابك هنا ؟ يا بنت الناس خلهم يرحبون فيني هههههههههههههههههههه ينهاااااااااااااارك ملون متقومي يا شيخه تاخديلك قلمين لا والنبي لانتي قايمه الحق عليا حياتي والله مشكوره اولا لانك عرفتيني على هالمنتدى وثانيا لترحيبك الحلو ههههههههههههههههه ايوه كده اتعدلي ناس متجيش غير بالعين الحمرا ادمن : اشكرك والله ومرسي ليك جداا |
|
#12
|
|||
|
|||
|
منورة ياجميله الماجيك كله ويارب تكوني مبسوطه معانا اهلا وسهلا بيكى اخت وصديقة معانا فى المنتدى نورتينا بجد واهلا بكل اللي من طرف The star واهلا بكل اهالى الكويت ومتحرميناش من مشاركاتك ياقمر ودا اقل ترحيب ليكى ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
أهلاً ب بيكي معانا
أخت جديدة قد أصبحتي بالفعل نهضة لصرحنا المتواضع ودي حاجه خاصة مني شرفتينا ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مع تحيات
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
احمد و جوست
مشكوورين يا احلى اخوان والله ترحيبكم فوق راسي وشاكره كلامكم الراقي ما ننحرم يارب منكم ولا من طلتكم |
|
#15
|
|||
|
|||
|
يا اهلا يا اهلا منورة المندي انثي البنفسج الكل منور هنا والله
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
يا هلا فيك اخ ابراهيم
مشكور على ترحيبك لا خلا ولا عدم يارب تسلم مره ثانيه |
|
#17
|
|||
|
|||
|
اهلا بيكى انثى البنفسج
نورتي الماجيك يلا شدى حيلك بقى وورينا انجازاتك ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مستبشر؟, منتداكم, الرائع, احطت, رجالي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مرحبا بكم انا دخلت معكم في منتداكم واريد الترحيب | قصي خالد صباح | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 08-05-2010 11:03 PM |
| كولكشن رجالي من zara / اهداء الى silver | THE STAR | عالم ادم | 5 | 03-26-2010 12:32 AM |
| من هو الانسان الرائع؟؟؟؟ | sha3lan | منتدى نور الإيمان | 22 | 01-13-2010 07:45 AM |
| هام شباب و بنات ................ منتداكم حافظو عليه | صاحب القلب الميت | المنتدى العام | 11 | 11-05-2009 11:31 PM |
| اسطورة العصابات ...mafia... على منتداكم الماجيك | c.ronaldo25 | منتدي العاب الكمبيوتر | 6 | 01-12-2009 04:31 AM |