![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
صباح الفل يا جماعه
اخباركم ايه ؟؟ يا رب تكونوا بخير بقي انا مش هقول عاوز ترحيب انا عاوز تهليل وطبل وزمامير وترحيب جامد جامد جامد للعضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على فكره العضو ده محمد اخويا الصغير اخويا اخويا يعنى وانا ما كنتش عاوز والله اعرف حد انه اخويا بس لما شفت موضيعه الجامده دى قلت لا لا يستحق ترحيب جامد جدا وعاوز اشوف بقي الترحيب هيبقي عامل ايه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
::+:+:+:+::
عانقت جدران منتدانا عطر قدومك ... وتزيّنت مساحاته بأعذب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الود والترحيب ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا البعض في كل المجالات أتمنى لك قضاء وقت ممتع معنا هلا وغلا مرحبا بضيفنا عدد ما خطته الأقلام من حروف وبعدد ما أزهر بالأرض زهور مرحبا ممزوجة .. بعطر الورد .. ورائحة البخور مرحبا بك بين إخوانك وأخواتك .. منتدى الامـاكـن ::+:+:+:+::
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#3
|
|||
|
|||
|
منورنااا يا جميل
__________________
وعد العيون اصدق وعود الحب وعنيه قالولى كلام كتير م القلب ان عشت احلم بيه بقالى سنين من غير ما اشوفه انا كان فى قلبى حنين lost love
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
مرسي ليكى على الترحيب lost love
ومرسي ليك يا حضرت المحاسب |
|
#5
|
|||
|
|||
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
![]() ![]() ![]() ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
لالالالالالالالالالالا كدة كتير علينا والله
مش كفاية علينا واحد من عيلة دودو كدة هيبقوا اتنين يا جماعة كدة ممكن المنتدى ينهار من الفرحة يلا ربنا يسترها اهلا بيك يا طائر الحب الحزين ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
أهلاً بيك معانا
أخ جديد قد أصبحت بالفعل نهضة لصرحنا المتواضع ودي حاجه خاصة مني شرفتنا ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مع تحيات
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تهليل, عاوز, وزمامير, وطبل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟ | طائر الحب الحزين | اللعـــب | 7 | 08-01-2010 08:22 PM |
| انت عاوز ايه؟؟؟؟؟ | vindiesel | المنتدى العام | 26 | 03-07-2010 04:31 AM |
| عاوز مين يرقص ف فرحك | amira abdo | اللعـــب | 49 | 02-05-2010 06:01 AM |
| عاوز تموت ؟؟؟؟؟؟ | amira abdo | سلة المحذوفات | 9 | 01-08-2010 12:38 PM |
| لو سمحتم عاوز بنر ضروري | Dr.Galal | قسم طلبات التصميم | 1 | 12-04-2008 09:03 PM |