![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ![]() يا جماعة بما ان كارمن وصلت للالفية العاشرة فانا قررت اهديها هدية مالهاش مثيل ![]() ايوة صدقوا عيونكم ![]() ![]() ماتريكس يا جماعة انا جبتلها عربية ماتريكس واوتوماتيك كماااااااااان وده اقل ما عندى طبعا ههههههههههههههههههه انا طبعا بما انى زهقت من العربيات كل يومين بغير عربيتى^#(^ وزهقت كمان من السواقة ~X(وبقيت اركب مواصلات واختلط بالناس الطبيعين في الشارع كدة عادى:-h فقررت اجيب عربية لسارة منها هدية ليها وكمان علشان نروح بيها الجامعة انا وهى المهم انى ببلغها من هنا ذلى ليها بهديتى:-bd ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه على الله يطمر بس ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() لا بقى نتكلم جد شويتين مامة سارة يا جماعة ام مالهاش مثيل والله قررت انها تهادى بنتها هدية سقوطها السنة اللى فاتت هههههههههههههه فجابتلها عربية عمركم شوفتوا كدة مش عارفة اومال لو كانت نجحت كانت جابتلها ايه ههههههههههههههههههههههههه هه الف مبروك يا سوسو اه صحيح المفتاح اهو ![]() ![]() ودى بقى سارة وعريسها لما تتزف في عربيتها الجديدة ان شاء الله هههههههههههه ![]() ودى بقى لكل الحاضرين في الحفل ههههههههههه وطبعا لاعضاء الماجيك كلهم بمناسبة العربية الجديدة واخيرااااااا ده حال العربية بعد ما كارمن تسوقها
__________________
![]() ![]() ![]()
التعديل الأخير تم بواسطة manolly ; 10-26-2009 الساعة 07:59 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
مليون مبروك يا كارمن على الالفيه العاشره ( ماشيه زى الصاروخ ربنا يهدك )
وعلى سيرة السقوط فكرتينى بواحد يا مانوللى والده كان مدرس والواد ده لما نجح فى الثانوي جاب 60% ياااااااااااااااااااه ابوه عمله وليمه وفرح وجابله كمبيوتر كان ساعتها كمبيوتر مش عارف ايه الناس دى |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ايه يا حلاوتكم
انتوا هتقسموا عليّه هو ايه اللى مش عارف ايه الناس دى وهو انا يعنى ماما جابتلى الماتريكس دي عشان انا سقطت ههههههههههههههههه دى تبقى حاجه حلوه اوى والله الواحد على كده يسقط كل سنه اصلا والله الموضوع ملوش دعوه بالسقوط دى جابتها عادى كده وبعدين عشان تتطمنى يا اختى انا قايلالك انها مشترطه عليّه مروحش بيها الجامعه غير لو جبت جيد او جيد جدا في التيرم الأول عالعموم متشكرين عالتهنئه والتريأه ههههههههههههههههه الله يبارك فيكم |
|
#4
|
|||
|
|||
|
اهم حاجه التهنئه طبعا وناخد لفه بالعربيه
ههههههههههههههههههههههههه هههه |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ههههههه
جيد ولا جيد جدا يبقى مش هتركبيها اساسا ههههههههههههههههههههههههه ه لالالالالا مامتك طيبة انا هتوسطلك عندها
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
ليه بس ساعديها ما انتى هتستفيى
وتبقى تركبك معاها |
|
#7
|
||||
|
||||
|
والله يا مانوللى خدتى الكلام من على لسانى
يارب بقى تكون حافذ ... ويحصل المراد ومبارك عليكى ... عقبال المرسيدس ابقى بس عرفينا رقمها عشان لما نشوفك نركب معاكى انتى ناوية تشتغلى على خط ايه ؟ :d الف الف الف الف الف مبروك مش عارف بقى اقول عقبال الشهادة ولا اقول عقبال العريس >-مــــــــــــبروك <:-p
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
الف مبروك كارمن
وانتى تستهلى كل خير وشد حيلك باقى |
|
#9
|
|||
|
|||
|
ميرسي رامى واسامه الله يبارك فيكم
عقبالكوا كلكوا يارب واللى مخلصش جامعه يخلص واللى متجوزش يتجوز واللى بيحلم بحاجه يحققها |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "من, ماتريكس, الماجيك, الخدمة", احنا, بنزيمة, عاوز |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |
| حصريا على الماجيك"صور لقاتل الاساطير راندى اورتن" | Captain_H | الرياضه الاخرى | 0 | 12-06-2008 07:52 AM |
| بالفيديو .. ميدلسبره "ميدو وشوقي" يقتنص فوزا مثيرا من ويجان "زكي" | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 10-04-2008 04:27 PM |