![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
طيب اصحيه ليه
عموما انت شكلك مفترى يا جوست انا بقى لو لقيتك نايم هخليك تشم بصلة وتخيل بقى هتصحى ولا لأ على ما اعتقد لو انا مش هصحى تانى ههههههههههه اللى عايز بقى يصحينى يقولى "قومى يا هانم ماشبعتيش نوم " دى اكتر حاجة بتستفزنى وبتصحينى ماما بقى الله يسامحها عملالى عقدة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شو رائيك بالصورة الرمزيه للعضو اللى قبلك | salma | اللعـــب | 146 | 04-09-2010 09:54 AM |
| ضع العضو اللي قبلك في جملة مفيدة | وليد نعيم | اللعـــب | 20 | 04-09-2010 01:51 AM |
| ايه رأيك فى الصورة الرمزية اللى قبلك !!!!! | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 01-22-2010 08:12 AM |
| تعمل اية لو قبلك شخص زى دة | salma | اضحك من قلبك | 10 | 04-14-2009 02:14 AM |