![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
مشكور ليكم على التعليقات اللذيده
بس فى طريقه حلوه علشان ميروجش عليك الملبغ اى كان القيمه فى اسفل الكارت نايحه اليمين عشرارقم اتصل بهدمه العمله واديهم الارقام دى وهم بشحون ليكى الكارت |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لاقيت, admin, مكتوب, الشحن!!!يا, تعمل, كارت |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تصميم كارت تهنئة - ارائكم وانتقاداتكم | عبدالرحمن | الصـــور ومقاطع الفيديو | 6 | 11-26-2010 10:41 PM |
| بليز يا جماعه حد يساعدنى ف تعريف كارت الصوت ده | marycat | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-14-2010 06:52 PM |
| تعمل ايه لو لقيت مكتوب على كارت الشحــن !!!! | نسيم الروح | سلة المحذوفات | 1 | 12-12-2009 04:24 AM |
| مكتوب حول عرش الرحمن............... | karmen | منتدى نور الإيمان | 6 | 08-08-2009 01:09 PM |
| تعريف كارت الصوت Realtek | admin | منتدي البرامج العامه | 0 | 06-08-2008 06:22 AM |