![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
إيه يا ستار القصه الروعه دي
فعلا رائعه ومعبره ومليانه إحساس دافئ جميل تسلمي ده إنتي قمر والله مش ستار أرجوك إنْ كُنتَ سَـ تُودعنيْ , أُقتلنيْ بِـ نفسِ الطريقةْ !! ( أنتَ بِـ نفسكَ ) كمآ لوَّنت خريفيْ , إملأ بِـ السوآدِ ربيعيْ وَ رآقصنيْ [ الرقصــةْ الأخيــرةْ ] لِـ أموتَ سعيْدة !! فضحك ووضع بيديها زهور حبه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (أترآقصنِي, الضوءِ, حافة, هُدوءْ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عبدالستار علي:التحكيم المصري على حافة الهاوية..بسبب تصرفات "حسام" المتدنية | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-16-2009 02:38 AM |