![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
لو كنت بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب تقدر تلعب كل اللعب علي النت اون لاين ومع اي حد ![]() وفيه شوية متطلبات لتشغيل اللعية على جهازك اللى فى الصورة قدامكم ![]() كل المطلوب منك انك تنزل فايلين من الموقع اللي هكتبه تحت وهما
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وتحملهم عندك علي الجهاز بس الفايل التاني بياخد وقت شويه في التسطيب وبعدها تقدر تدخل علي اللعبه من الصوره اللي بتكون في الموقع اسم الموقع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :36_9_2: التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 03-07-2008 الساعة 02:46 AM |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أمودو:نيجيريا لم تلعب جيداً..وسنتحسن في كأس العالم | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-26-2010 04:39 PM |
| بروس لزكي: لا تلعب وأنت مصاب | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 10-06-2008 02:49 AM |