منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتـدى البرامج والتكنولوجيا ۝ > منتدي تطوير المواقع والمنتديات > قسم طلبات التصميم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-11-2008, 08:02 AM
wushuman2020 wushuman2020 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 75
افتراضي اريد ..................

معلش بقى اتا عارف انى بيت رخم بجد ومشقيك معايا بس حعمل ايه بقى انت بصراحه احسن شغل على النت

ما علينا

انا عايز اصغر ده


يبقى مقاس

160px
60px

ومعلش بقى انا تاعبك معايا واى طلب انا تحت امرك
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اريد اسماء رضا المنتدى العام 1 02-06-2010 09:54 PM
اريد رنة باسم غنوة ahmad717751 دنيا الجوال 1 05-25-2009 02:39 AM
اريد حبا وحبيبا............ prince of alex المنتدى العام 4 03-21-2009 03:24 PM
اريد هيدر غير مسجل قسم طلبات التصميم 7 04-07-2008 01:57 AM
اريد ان اكون مشرف Fooney منتدى الترحيب والاهداءات 1 03-15-2008 05:00 AM


الساعة الآن 09:22 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir