![]() |
|
#22
|
|||
|
|||
|
لو لو لو لو لو لللى
أزغرط يا فرحتى وأنا هتجوز واحد عشان أنا اللى أصرف عليه وبعدين هو ملزم يجيبلى كل البلاوى اللى انت قلت عليها دى ده اذا كان عاجبه امال هيتجوزنى ليه ان ما كانش يدفع دم قلبه عشان يفوز بيه يبقى بلاش منه أحسن وانا قاعده كده منغير جواز مبسوطه جدا وكل اللى عاوزاه بيجيلى منغير ما اتحايل على واحد يذل انفاسى ويقوللى انا اللى جايبلك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ده اللي بيحصل للكمبيوتر لما يكون لوحده !!!!!!!! | gollom | المنتدى العام | 4 | 01-09-2010 05:34 AM |
| عشان بحب مصر أنا هقول الكلام اللي جاي ده(هعللي صوتي لكن في سري أقول مفيش فايده) | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-08-2009 12:42 PM |
| شوف اخوك المسلم بيحصل فيه ايه والناس بتعمل ايه | mahmodsalama | المنتدى العام | 5 | 08-17-2009 02:30 AM |
| كل ده بيحصل لجهازك وانت نايم | GHOST | اضحك من قلبك | 3 | 05-02-2009 09:05 AM |
| ايه اللي بيحصل؟؟عبد المنصف يتهم هاني سعيد بسرقة العقود بمساعدة بلطجية | tafa | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-07-2008 10:56 AM |