![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
طيب إذا كان كده بقى نقول
الإسم...........ساره إبراهيم اللقب.............karmen السن...........20 البلد............القاهره الوظيفه............طالبه في كلية آداب القاهره بم ان الموضوع مش للأعضاء الجداد بس |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إذا خاطبتك نفسك فقل لها | dodash | المنتدى العام | 3 | 04-05-2010 04:54 AM |
| دعى نفسك . . لي | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 01-08-2010 12:18 PM |
| نفسك تغير أيـــــــــــــــــــــــه في نفسك ؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 01-06-2010 11:21 AM |
| ابكي على نفسك | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-30-2009 05:20 AM |
| كيف تحمى نفسك !! | Silver | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-22-2009 10:06 PM |