منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك > اللعـــب

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 09-14-2009, 06:44 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

طب أنا همثل الدور اللي قالته مانوللى
بس لازم واحده شعبيه اوى
اوكى
(والذهول على وجهها)
ايه ده؟؟
يا ولاد ال..................
قاعدلى معاها عالنيل يا حبيب يا روح ....................
انت فاكرنى نايمه على ودانى
لأ ده انا مطأطأالك اوى
وحياة أمى لأربيكم انت وهي يا .................
وانتى يا بت
مش انتى نعيمه بنت أم رزق
ايه يا بت اللي مقعدك مع جوزى يا بت
انتى مش متجوزه يا بت انتى أمال فين جوزك النطع
وحياة أبوكى لأقوله وأخليه يفضحك ويسود عشتك
(وبعد ما قطعت فردة الشبشب فوق دماغهم)
وحياة مقاصيصي دول لأوريكم النجوم في عز الضهر
والنبي ومن نبى النبي نبي لأسود أيامكم
قوموا يا ولاد ستين....................×148 هههههههههههههه
الحقونى يا ناس
الحقونى ياهوووووووووووو
الراجل الشايب العايب عاملى فيها زكي رستم وقاعد يحبلى في ليلى مراد
ههههههههههههههه
كفايه كده شرشحه بقى
هههههههههههه
اللى بعدى يمثل الدور اللي قاله علي
عايز دور رجل أعمال وبيتكلم عن مشاريعه واعماله فى برنامج
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
بينا, نمثل!!!!!!!


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا manolly اللعـــب 139 03-22-2010 09:47 AM
يلا بينا نرسم gogodone الصـــور ومقاطع الفيديو 8 02-20-2010 11:17 PM
برامج رائعه بصيغة jar يلا بينا نشوفها سوا zezonasr برامج الجوال 8 09-28-2008 09:33 AM
تعالوا بينا نرحب بالمختار GHOST منتدى الترحيب والاهداءات 8 09-18-2008 09:16 AM


الساعة الآن 05:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir