![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
طب أنا همثل الدور اللي قالته مانوللى
بس لازم واحده شعبيه اوى اوكى (والذهول على وجهها) ايه ده؟؟ يا ولاد ال.................. قاعدلى معاها عالنيل يا حبيب يا روح .................... انت فاكرنى نايمه على ودانى لأ ده انا مطأطأالك اوى وحياة أمى لأربيكم انت وهي يا ................. وانتى يا بت مش انتى نعيمه بنت أم رزق ايه يا بت اللي مقعدك مع جوزى يا بت انتى مش متجوزه يا بت انتى أمال فين جوزك النطع وحياة أبوكى لأقوله وأخليه يفضحك ويسود عشتك (وبعد ما قطعت فردة الشبشب فوق دماغهم) وحياة مقاصيصي دول لأوريكم النجوم في عز الضهر والنبي ومن نبى النبي نبي لأسود أيامكم قوموا يا ولاد ستين....................×148 هههههههههههههه الحقونى يا ناس الحقونى ياهوووووووووووو الراجل الشايب العايب عاملى فيها زكي رستم وقاعد يحبلى في ليلى مراد ههههههههههههههه كفايه كده شرشحه بقى هههههههههههه اللى بعدى يمثل الدور اللي قاله علي عايز دور رجل أعمال وبيتكلم عن مشاريعه واعماله فى برنامج |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بينا, نمثل!!!!!!! |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا | manolly | اللعـــب | 139 | 03-22-2010 09:47 AM |
| يلا بينا نرسم | gogodone | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 02-20-2010 11:17 PM |
| برامج رائعه بصيغة jar يلا بينا نشوفها سوا | zezonasr | برامج الجوال | 8 | 09-28-2008 09:33 AM |
| تعالوا بينا نرحب بالمختار | GHOST | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 09-18-2008 09:16 AM |