منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-27-2008, 11:50 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
Love(الماجيك) اغبي اسئله وابوخ اسئلة ممكنت تقرأها

هذا اختبار للغباء
هذا اختبار للغباء

انتبه وركز معايا
هذا إختبار صغير و بسيط جدا
فيه أربعة أسئلة سهلة
لتقرير مستوى فكرك وغباءك



الاختبار للجنسين ذكور واناث

أجوبتك يجب أن تكون تلقائية وفورية
بدون تفكير أو إهدار الوقت ولا غش

جاهز ؟!

السؤال الاول :

انت الآن مشارك في سباق جري وأجتزت العدّاء الثاني

في أي ترتيب أنت الآن؟



الجواب :

إذا أجبت بأنّك الآن في المركز الاول ...... تبقى غبي

لانك اجتزت العداء الثاني واخذت مكانه

لذا أنت الآن في المركز الثاني


معلش حاول تانى فى السؤال الثاني



السؤال الثاني :

اذا اجتزت العداء الاخير ! في اي موقع انت ؟

بسرعه جاوب ما تفكرش


اذا جاوبت الثاني من الاخير تبقى برضه ...... غبي

فكر فيها شوية

اممم

كيف اجتزت الاخير وانت الاخير اصلا ؟

لانك آخر واحد وما وراكش حد


معليش معليش حاول تانى

.................................................. .



السؤال دة بقى عملية حسابيه بسيطة جداً بس ما تحاولش تستعمل لا قلم ولا ورقه ولا أله حاسبه

قلنا الغش ممنوع



الثالث :

خذ 1000 نقطة واجمع عليها 40 نقطة واجمع عليها 1000 نقطة

واجمع عليهم 30 نقطه و 1000 نقطة و 20 نقطة

واجمع بعد 1000 نقطة و10 نقط


المجموع كام بسرعة ؟؟؟


اكيد جوابك 5000

غلــــــــــط

امممم شكلك غبي قوى


لأن الجواب الصحيح 4100

جرب مرة ثانيه باستعمال آاله حاسبه وتأكد

.................................................. .


باين عليك اليوم دة مش يومك

إنت لسة ما فطرتش ؟؟


آخر محاوله وآخر سؤال
.................................................. .


السؤال الرابع :

أبو مارى عنده خمس بنات

1. تشاتشا

2. تشيتش

3. تشيتشي

4. تشيتشا

5. ؟ ؟ ؟ ؟

فكر بسرعة .... البنت الخامسة إسمها إيه ؟؟

اكيد قلت تشوتشو؟

لالالالالالالالالا



غلط ياغبي

قلنا لك الراجل إسمه أبو مارى

يبقى البنت الخامسة إسمها مـــارى


راجع أجوبتك واتمنى أن تكون فى يوم من الأيام ذكى

مع تحياتى لكم بتحسين مستوى ذكاءكم . .

انتبه وركز معايا
هذا إختبار صغير و بسيط جدا
فيه أربعة أسئلة سهلة
لتقرير مستوى فكرك وغباءك



الاختبار للجنسين ذكور واناث

أجوبتك يجب أن تكون تلقائية وفورية
بدون تفكير أو إهدار الوقت ولا غش

جاهز ؟!

السؤال الاول :

انت الآن مشارك في سباق جري وأجتزت العدّاء الثاني

في أي ترتيب أنت الآن؟



الجواب :

إذا أجبت بأنّك الآن في المركز الاول ...... تبقى غبي

لانك اجتزت العداء الثاني واخذت مكانه

لذا أنت الآن في المركز الثاني


معلش حاول تانى فى السؤال الثاني



السؤال الثاني :

اذا اجتزت العداء الاخير ! في اي موقع انت ؟

بسرعه جاوب ما تفكرش


اذا جاوبت الثاني من الاخير تبقى برضه ...... غبي

فكر فيها شوية

اممم

كيف اجتزت الاخير وانت الاخير اصلا ؟

لانك آخر واحد وما وراكش حد


معليش معليش حاول تانى

.................................................. .



السؤال دة بقى عملية حسابيه بسيطة جداً بس ما تحاولش تستعمل لا قلم ولا ورقه ولا أله حاسبه

قلنا الغش ممنوع



الثالث :

خذ 1000 نقطة واجمع عليها 40 نقطة واجمع عليها 1000 نقطة

واجمع عليهم 30 نقطه و 1000 نقطة و 20 نقطة

واجمع بعد 1000 نقطة و10 نقط


المجموع كام بسرعة ؟؟؟


اكيد جوابك 5000

غلــــــــــط

امممم شكلك غبي قوى


لأن الجواب الصحيح 4100

جرب مرة ثانيه باستعمال آاله حاسبه وتأكد

.................................................. .


باين عليك اليوم دة مش يومك

إنت لسة ما فطرتش ؟؟


آخر محاوله وآخر سؤال
.................................................. .


السؤال الرابع :

أبو مارى عنده خمس بنات

1. تشاتشا

2. تشيتش

3. تشيتشي

4. تشيتشا

5. ؟ ؟ ؟ ؟

فكر بسرعة .... البنت الخامسة إسمها إيه ؟؟

اكيد قلت تشوتشو؟

لالالالالالالالالا



غلط ياغبي

قلنا لك الراجل إسمه أبو مارى

يبقى البنت الخامسة إسمها مـــارى


راجع أجوبتك واتمنى أن تكون فى يوم من الأيام ذكى

مع تحياتى لكم بتحسين مستوى ذكاءكم . .
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اغبي زوجين في العالم احساس برئ اضحك من قلبك 2 04-25-2010 05:51 AM
اغبى عمليه انقاذ فى التاريخ ههههههه الفرعون العاشق اضحك من قلبك 11 02-28-2010 03:33 AM
كلمات رائعة والروع أن تقرأها دبدوباية المنتدى العام 6 12-19-2009 10:25 AM
اغبى خمس اسئله في العالمـ THE STAR سلة المحذوفات 2 12-05-2009 07:22 AM
اهداف مباره الاهلى وابنى على الماجيك admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 04-20-2009 02:50 AM


الساعة الآن 11:18 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir