![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ![]() يا جماعة بما ان كارمن وصلت للالفية العاشرة فانا قررت اهديها هدية مالهاش مثيل ![]() ايوة صدقوا عيونكم ![]() ![]() ماتريكس يا جماعة انا جبتلها عربية ماتريكس واوتوماتيك كماااااااااان وده اقل ما عندى طبعا ههههههههههههههههههه انا طبعا بما انى زهقت من العربيات كل يومين بغير عربيتى^#(^ وزهقت كمان من السواقة ~X(وبقيت اركب مواصلات واختلط بالناس الطبيعين في الشارع كدة عادى:-h فقررت اجيب عربية لسارة منها هدية ليها وكمان علشان نروح بيها الجامعة انا وهى المهم انى ببلغها من هنا ذلى ليها بهديتى:-bd ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه على الله يطمر بس ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() لا بقى نتكلم جد شويتين مامة سارة يا جماعة ام مالهاش مثيل والله قررت انها تهادى بنتها هدية سقوطها السنة اللى فاتت هههههههههههههه فجابتلها عربية عمركم شوفتوا كدة مش عارفة اومال لو كانت نجحت كانت جابتلها ايه ههههههههههههههههههههههههه هه الف مبروك يا سوسو اه صحيح المفتاح اهو ![]() ![]() ودى بقى سارة وعريسها لما تتزف في عربيتها الجديدة ان شاء الله هههههههههههه ![]() ودى بقى لكل الحاضرين في الحفل ههههههههههه وطبعا لاعضاء الماجيك كلهم بمناسبة العربية الجديدة واخيرااااااا ده حال العربية بعد ما كارمن تسوقها
__________________
![]() ![]() ![]()
التعديل الأخير تم بواسطة manolly ; 10-26-2009 الساعة 07:59 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "من, ماتريكس, الماجيك, الخدمة", احنا, بنزيمة, عاوز |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |
| حصريا على الماجيك"صور لقاتل الاساطير راندى اورتن" | Captain_H | الرياضه الاخرى | 0 | 12-06-2008 07:52 AM |
| بالفيديو .. ميدلسبره "ميدو وشوقي" يقتنص فوزا مثيرا من ويجان "زكي" | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 10-04-2008 04:27 PM |