![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
فعلا انا رجعت لأني حسيت انكو اسرة واحدة
ده غير ان المواضيع اللي موجوده في السايت عجبتني اوي اه صح معلش نسيت والله انا احمد عندي 19 سنه في في تانيه كليه وانا مصري وشكرا يا ادمن لترحيبك بيا
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] الدنيا ياحبي مدرسة وسنين عمرنا حصص الالم منهج ندرسه والفرح فيها فرص
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| السماء, عليكم |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السلام عليكم | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 10 | 12-14-2009 04:48 AM |
| السلام عليكم | tafa | منتدي الإدارة | 6 | 06-09-2009 12:50 PM |
| السلام عليكم | prince of alex | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 05-01-2009 10:51 PM |
| السلام عليكم | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 1 | 04-09-2008 03:18 AM |
| السلام عليكم | زيد نصاصرة | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 03-08-2008 11:01 AM |