![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
بتهزروووووووووووووووا
كده منغير ما أعرف يا حلاوتكم عالحاجات اللي بتتم من ورايا والله أنا فوجئت ومكنتش عارفه هدهد مين؟؟ طبعا دي هدى علي واللا ايه؟؟ منوره الماجيك كله يا دودو بس انا شايفاكي مسجله من اول يوم العيد ولحد دلوقتي مشاركتيش غير بمشاركه واحده ياللا يا قمر شاركي كده وإعملي أي منظر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| جنين, نورتينا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قلبك حنين يانبى | admin | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 11-28-2010 12:38 AM |
| أصعب شوق&حنين&حب&لقاء&وداع | دبدوباية | المنتدى العام | 4 | 12-26-2009 04:48 PM |
| كان لنا حنين (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 09:30 AM |
| همسة حنين | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 10-04-2009 11:38 AM |
| لعبة المقاومة الفلسطينية جنين | c.ronaldo25 | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 04-29-2009 01:09 AM |