![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
بجد كلامك الجميل ده انا مش هنساه واكيد طبعا هفضل معاكو طول مافي ناس عسل زيكو بجد شهادتك دي انا اعتز بيها خصوصا انها جت من مانوللي يعني المواضيع الروعه من الاخر ربنا يخليكي يامانوللي
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] الدنيا ياحبي مدرسة وسنين عمرنا حصص الالم منهج ندرسه والفرح فيها فرص
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| السماء, عليكم |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السلام عليكم | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 10 | 12-14-2009 04:48 AM |
| السلام عليكم | tafa | منتدي الإدارة | 6 | 06-09-2009 12:50 PM |
| السلام عليكم | prince of alex | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 05-01-2009 10:51 PM |
| السلام عليكم | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 1 | 04-09-2008 03:18 AM |
| السلام عليكم | زيد نصاصرة | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 03-08-2008 11:01 AM |