![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
والله الفكره جميله اوى يا هيمه
انا اول ما دخلت المنتدى قولت لازم اعرف نفسى اسمى احمد سليم والشهره طبعا عارفين عفيفى سليم السن 22 سنه منين بقى قولت قبل كده من اسطنها بلد الاسوووووووووووود |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
منوررررررررررررررررر ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إذا خاطبتك نفسك فقل لها | dodash | المنتدى العام | 3 | 04-05-2010 04:54 AM |
| دعى نفسك . . لي | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 01-08-2010 12:18 PM |
| نفسك تغير أيـــــــــــــــــــــــه في نفسك ؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 01-06-2010 11:21 AM |
| ابكي على نفسك | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-30-2009 05:20 AM |
| كيف تحمى نفسك !! | Silver | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-22-2009 10:06 PM |