![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أناااااااااااااااااااابيي ييييييييييييييييييييب
اللي عاوز أنبوبه يصحى من الغيبوبه هههههههههههههههههه تررن ترن ترررررررررررررررن ترررررررن تررررن ترن أنابيييييب (طلعلي يا ابني واحده عالدور السادس) لييييييييييه خدام أبوكم أنا اللي عاوز أنبوبه ينزل ياخدها من تحت (الأنبوبه دي بتنفس يا ابني) بتنفس؟؟ ليه؟ هي سجارة حشيش ملناش فيه يا زعيم خد أنبوبتك وظبط يومك وخللي المدام تتطبخلك وحاسب لتحرق هدومك 8 جنيه يا بيه خلينا نمشي م المنطقه النحس دي اللي مش عارفين نعمل فيا أي سبوبه ياللا خلصنا نتوكل على الله بقى تررررررررن تررن ترررن أناااااااااااااااااااابيي ييييييييييييييييييييب اللي عاوز أنبوبه يصحى من الغيبوبه (اللي بعدي يمثل دور سواق تاكسي بيركب الزباين وبيرغي معاهم) |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بينا, نمثل!!!!!!! |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا | manolly | اللعـــب | 139 | 03-22-2010 09:47 AM |
| يلا بينا نرسم | gogodone | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 02-20-2010 11:17 PM |
| برامج رائعه بصيغة jar يلا بينا نشوفها سوا | zezonasr | برامج الجوال | 8 | 09-28-2008 09:33 AM |
| تعالوا بينا نرحب بالمختار | GHOST | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 09-18-2008 09:16 AM |