![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
جميلة اوووووووووووووووى جداااا
اصعب حاجة على الانسان هى الفراق الفراق يدمر الانسان وصعب الايام تدواى هذا الجراح وفى مقولة جميلة اووووووووووى انا بحبها كم كنت اتمنى ان اعيش كما اردت .... ولكنى عشت كما اراد القدر فكل واحد بياخذ نصيبة فى اى حاجة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (أترآقصنِي, الضوءِ, حافة, هُدوءْ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عبدالستار علي:التحكيم المصري على حافة الهاوية..بسبب تصرفات "حسام" المتدنية | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-16-2009 02:38 AM |