![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() أهلاً يامروة / واحنا مبسوطين انك معانا هنا فى الماجيك وطبعا اتعودنا على وجودك معانا فى المنتدى فيارب تفضلى متواجدة معانا على طووول فى الماجيك ومتحرمناش من مشاركاتك ومواضيعك الحلوة وطبعاً طب بشرى يعنى نقول السماعة والبالطو 8-x " وربنا يكفينا شر الدكاترة " ![]() انا بهزر طبعاً > <وطبعاً انتى جايه من طرف اعز الحبايب " ملاك الروح " تسلم انها دلتك على المنتدى وتشرفنا بمعرفتك وطبعاً ملاك غالية علينا كلنا وليها مكانه خاصة ربنا يخليكوا لبعض يارب وربنا يخليلك خطيبك ويارب كده نفرح بيكوا ونسمع خبر حلو عن قريب ونعملك فرح صغنطوط هنا فى الماجيك <:-P ويارب دايماً تفضلى بخير ومنتحرمش من وجودك معنا ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إذا خاطبتك نفسك فقل لها | dodash | المنتدى العام | 3 | 04-05-2010 04:54 AM |
| دعى نفسك . . لي | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 01-08-2010 12:18 PM |
| نفسك تغير أيـــــــــــــــــــــــه في نفسك ؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 01-06-2010 11:21 AM |
| ابكي على نفسك | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-30-2009 05:20 AM |
| كيف تحمى نفسك !! | Silver | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-22-2009 10:06 PM |